• Καλώς ήρθατε στο www.dias.ac.cy

    Καλώς ήρθατε στο www.dias.ac.cy

    Διαβάστε τα τελευταία μας νέα

    ΤΠΕ

  • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ - OFFICE 365

    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ - OFFICE 365

    visit: http://office365.schools.ac.cy

    ΤΠΕ

Problems – Solutions

Γνωστά προβλήματα:

Τα νεα images δημιουργούνται με τη διαδικασία του SysPrep της Microsoft, η οποία περιλαμβάνει αρκετά γνωστά προβλήματα που μέχρι σήμερα δεν έχουν επιλυθεί απο την Microsoft. Αρκετά από αυτά τα Bugs επηρεάζουν και τα Images μας και κάποια από αυτά δεν είναι δυνατόν να επιλυθούν μέσα από τις διαδικασίες μας. Όλα τα μελλοντικά Images θα δημιουργούνται με την πιο πρόσφατη βάση της Microsoft που πιθανόν να επιλύει τα συγκεκριμένα προβλήματα.

Τα προβλήματα που έχουν εντοπιστεί μέχρι σήμερα εξηγούνται πιο κάτω:

  1. Συσχετίσεις αρχείων – εφαρμογών (Default file associations)
    Η διαδικασία του sysprep επαναφέρει/reset όλα τα file associations στις αρχικές τους τιμές και ως αποτέλεσμα, αρχεία που έχουν συσχετιστεί με προγράμματα χάνουν την συσχέτιση τους. Επίσεις χάνονται όλα τα default programs (πχ. default browser = Edge, default pdf viewer = Edge, cpp files για CodeBlocks, default app for music,pictures, etc.). Δυστυχώς δεν υπάρχει ασφαλής τρόπος εισαγωγής των συσχετίσεων στους υφιστάμενους χρήστες και η μόνη λύση είναι η δημιουργία νέων χρηστών. Όλες οι εισηγήσεις της Microsoft προς επίλυση αυτού του θέματος δοκιμάστηκαν και δυστυχώς δεν δουλεύουν. Η λύση στην παρούσα φάση είναι το άνοιγμα ενός αρχείου από κάθε είδος με δεξί-κλικ-open with και επιλογή του νέου προγράμματος με παράλληλη επιλογή να ανοίγει το αρχείο πάντα με αυτό το πρόγραμμα.
  2. Απουσία Calculator
    To Calculator έχει μετακινηθεί στο Windows store και ως αποτέλεσμα, χαλά από τη διαδικασία του SysPrep. To πρόβλημα αυτό θα λυθεί στην επόμενη έκδοση του Image μας (v1.2). Για τα υφιστάμενα εγκατεστημένα images, θα πρέπει για κάθε χρήστη να εγκατασταθεί απο το Windows Store.
  3. MOECFreeze Error
    Μετά το Logon, κυρίως του χρήστη ECDL, παρουσιάζεται το παραπάνω μήνυμα. Απλά πατήστε ΟΚ και στην επόμενη εκκίνηση δεν θα εμφανιστεί ξανά. Έχει παρατηρηθεί σε ορισμένα μοντέλα Η/Υ (HP Compaq 8000), να εμφανίζεται επαναλαμβανόμενα αυτό το μήνυμα. Σε αυτή την περίπτωση, κάντε μερικές φορές επανεκκίνηση μέχρι να σταματήσει. Το πρόβλημα αυτό θα επιλυθεί στην επόμενη έκδοση του Image μας (v1.2)
  4. Scanning Disk for errors loop at startup
    Επίλυση του προβλήματος εδώ.
    Βοηθητικό βήμα προς αποφυγή του προβλήματος: Ακολουθήστε αυτή τη διαδικασία πριν την εγκατάσταση του Image.Σε περίπτωση που το πρόβλημα επανεμφανιστεί ή εαν θέλετε να απενεργοποιήσετε εντελώς τον έλεγχο δίσκου κατά την εκκίνηση έτσι ώστε να μην ξαναπαρουσιαστεί στο μέλλον, ακολουθήστε την ακόλουθη διαδικασία σε όλους τους Η/Υ (Σημ. αυτή η εντολή θα ενσωματωθεί στην επόμενη έκδοση του Image v1.1)- Εκκινήστε τον Η/Υ σε κατάσταση Thawed (unfrozen)
    – Ανοίξτε ένα παράθυρο command prompt with elevated rights (right click on command prompt – run as administrator)
    – Δώστε την εντολή: bcdedit /set {current} recoveryenabled No
    – Restart – Freeze
  5. Missing Search icon from taskbar
    Δεξί-κλικ στο taskbar ==> Search ==> Show search icon
  6. Blue Screen κατά την εγκατάσταση Windows σε Laptops HP ProBook 4520s
    Ακολουθήστε τις οδηγίες από εδώ
  7. Υπερβολικά αργή ταχύτητα στους H/Y Arrow C2
    Μέχρι να αντικατασταθούν πλήρως οι παλιάς γενιάς Η/Υ, μπορείτε να ακολουθήσετε τα πιο κάτω βήματα για βελτίωση της απόδοσης τους:
    α. Απεγκατάσταση ή απενεργοποίηση του OneDrive το οποίο κατά την εκκίνηση κρατά αρκετά resources
    β. Ρυθμίστε στα Advanced system settings (right-click Computer icon), τα Performance settings με την επιλογή (Adjust for best performance)
    γ. Εγκατάσταση Παλαιότερου Image Win7 (Θα αναρτηθεί σύντομα με το νέο εργαλείο MOECImage)